kiiman Sekaisin

Tämä on tarina siitä, miten menetin neitsyyden kun täytin 18 pian. Olen pitkään ollut kiinnostunut naisten vaatteet pois ja meikit, mutta en ollut todellakaan uskaltanut harjoitella sitä, ja minulla ei ollut vaatteita tai meikkiä itselleni. Joskus pöllinyt kerroksessa taloni pesula naisten remmi ja puki heidät jopa menossa kouluun. Se oli ihanaa, mutta halusin pukeutua tyttö ja tuntea aidon miehen hellästi rakastella minua.



Olin juuri täyttänyt 18, ja lopulta uskalsin chat etsimään. Tärkein ostin kauniin hoikka transutyttönä, joilla ei ollut paikka pukeutua, ja ei liikaa vaatteita. Yksi yli 40-vuotias mies oli kiinnostunut minusta todella. Asuimme samalla paikkakunnalla, ja mies näytti olevan epäluotettavia. Hän kertoi nimekseen Pete, ja ilmoitin nimekseni Ellin, joten en paljasta oikeaa nimeäni. Hän antoi minulle kuvansakin, ja hän oli komea urheilullinen mies. Hänen laitteensa oli komea ja noin 19 cm pitkä. Lähetin hänelle kuvani ja hän kehui minua todella kaunis. Olen 170 pitkä, ja hieman yli 60 kiloa painava, että on todella laiha, ja joiden naisellinen lantio. Minulla on olkapää ulottuu blondit hiukset, kasvoni, ja pidän puhtaana, vaikka näytän ilman meikkiä kyllä ​​poika. Päätin rohkaista mieleni ja suostuin tapaamaan hänet. Tapaisimme seuraavana päivänä, kun hän soittaa minulle ja hakemaan minut sovituksen. Illalla olin todella hermostunut, mutta samalla kiimainen. En tiennyt mitä olisi tulossa, mutta odotin sitä innolla. Ajoin kaikki karvat ruumiini korviaan myöten. Haluaisin tuntea nainen miehen.



Seuraavana aamuna tuli, ja päivä tuntui matelevan. Lopulta puhelin soi. Se oli Pete. Hän kysyi, olinko valmis ja uskon jotenkin saada änkytettyä vastauksen hänelle. Menin sovittuun paikkaan ja odota piste, Pete tuli Peugeot ja ajoi minut. Hyppäsin autoon ja menimme heti ajamaan. Keskustelu oli noloa, mutta pian olimme Peten Pad. Hän asui kerrostalossa kaukana omassa kodissani. Pete sanoi, että halusin heti alkaa valmistella. Vastasin, nyökkää, ja Pete ohjasi minut makuuhuoneeseen. Hän avasi vaatekaapin joka oli todella paljon erilaisia ​​nuorten naisten vaatteita, jotka olivat juuri minun kokoani. Hän sanoi, että hänellä on tytär, joka on jo muuttanut pois kotoa, ja nämä olivat hänen vaatteensa. Mitoistani hän oli ehdottanut minua olemaan samankokoinen tyttärensä kanssa.



Katsoin ihmettelemään sisällön vaatekaappi. Pete meni keittiöön ja jätti minut valitsemaan vaatteita. Otin kaapista valkoinen remmi, joka oli jotain edessä helmiä, valkoinen push-up-rintaliivit, stay up-sukat ja valkoinen halterneck alkuun. Otin vielä seksikäs farkut matalalla vyötäröllä ja taskut takana, joten ne korostavat Butt samoin. Sitten toinen 5 cm korot ovat korkokenkiä syliin ja kohti kylpyhuone. Juuri kun olen lukittuna kylpyhuoneen ovet Pete huusi että meikki laukku pitäisi olla vieressä pesuallas, ja voisin käydä suihkussa vielä.


Lukitsin itseni vessaan
ja riisua alasti. Kävin suihkussa ja siirretään nopeasti kuivumassa itseäni. Aloin käyttää tangat ja rintaliivit sekä pysyä pystyssä. Sitten mietin, mitä kulumisen Bran täyte. Sitten Pete koputti oveen ja sanoi, että hän oli vielä yksi yllätys minulle. Avasin oven ja kurkisti raosta. Hän ojensi minulle kaksi silikonista irtorintaa, joka näytti hämmästyttävän todellisia. Kiitin häntä ja sulki oven.



Nyt sekin on ratkaistu. Käytin toppi ja veti päälleni farkut jalkaan. He olivat juuri oikea tiukka. Sitten aloin laittaa hiuksiani. Huomasin kylpyhuone lakka pullo, ja päätin harjata hiukset suoraan, ja varmista pito lakka. Sitten meikkiä. Avasin pussin, kättelee. Pussi oli pari erilaista ripsiväri, luomiväri, meikki, huulikiilto ja poskipuna. Laitoin itseni kevyt meikki, mutta todella nuori teini näyttää. Katsoin itseäni peilistä. Näytin vain 16-vuotias seksikäs I valmistettu, joka muuttaisi poikien päät. Katsoin naisellinen sivuprofiili muutenkin, mutta rinnat eivät ole lähellä vakuuttaa ketään. Huomasin vielä meikkipussukassa kaksi isoa kullanvärinen korvat ja ajattelin laittaa niitä. Olen itse ollut korvakorut, vaikkakin pieni sellainen. Sitten vielä pumput päälle ja ovi auki.



Pete istui omassa olohuoneessa ja juoden viiniä tyylillä. Kävelin hänen luokseen ensin hieman huojuvat.



Istuin hänen viereensä ja hän heti kehui minun näyttää. Olin imarreltu. Huomasin kuinka Peten käsi laskeutui heti reidelleni ja alkoi hieroa sitä. Seisoin juuri nyt. Pete laittaa joku transufilmin pyörimään, ja sitten siirtyi lähemmäksi minua. Hän suuteli minua suulle, ja vastasin hänen suudella häntä. Hän ei suudella niin inhasti kuin olin nähnyt elokuvissa miesten suudella kielisuudelmia. Laitoin käteni ympärille Peten kaulan ja paina häneen.



Pete tarttui hänen käteensä korkeampi ja lopulta rinnat ylös. Hän hieroi ne isot kädet, ja suuteli minua intohimoisesti. Nappasin etumuksestaan ​​kiinni ja tunsin kuinka hän pullotettu jo kova. Ajattelin laukaista hänen paineitaan mahdollisimman pian ja laskeutui alas hänen haara. Avasin hänen housut ja vyö laskin housut alas. Siirsin bokserit sivuun ja tarttui kiinni hänen iso melastaan. Runkkasin sitä hitaasti muutaman kerran ja sitten otin sen suuhun. Tämä oli ensimmäinen kerta kun otin kalunsa suuhuni. Se ei maistanut mitään pahaa, ja niin aloin imeä sitä varovasti. Pete näytti pitävän tätä todella, ja sitten imetään enemmän ja kovemmin samalla runkaten hänen kukko hänen käsivarteen. Pyörittele kielen pois terskan ja katsoin ylös ja näin kuinka Pete nautti tytön suuhun. Pian Pete puhisikin jo äänekkäästi ja tunsin hänen kukko pumppaus suuni täynnä hänen mahlaansa. Olen niellyt kaikki tyytyväisyyttä ja nuolet vielä kukko puhdas kaikista limoista.



Sitten Pete nosti housunsa ja vei minut makuuhuoneeseen ja kaatoi minut sängylle. Hän tuli päälleni varovasti makuulle ja suuteli kaulaani. Hän hiipi hitaasti alemmas klo rinnat, ja napa. Sitten hän avasi vetoketjun minun farkut ja veti ne pois jalkani. Hän ihaili makea ruumiini hetkeksi, ja sitten riisui Stringini jalkani. Hän alkoi riisua itseään ja riisuin toppi irti minusta. Heitin sen lattialle ja samalla Peten tunsin välillä jalat nuolee kaluani. Olin todella herkkä ja olin menossa räjähtää sen kanssa, mutta Pete muutti pois etsimään voiteluainetta. Hän nosti maalialue ylemmäksi ja laittaa tyynyn alle lonkat. Sitten hän nuolaisi peppuvakoani minuuttia kunnes rasva alkoi uudelleen paisunut hänen munaa. Nostin jalkani ylös ja levitä perseeseen niin että Pete mahtuisi mahdollisimman hyvin sisälläni. Hän levitti pepullenikin voidetta ja hieroi sitä terskallaan reikä. Sitten hän alkoi hitaasti tunkeutua sisääni. Aluksi se tuntui kivulias, ja Pete otti kalunsa ulos pari kertaa, kunnes kukko upposi kokonaan sisääni. Sitten, kun Pete alkoi hiljainen naintiliikkeet kipu muuttui mielihyvää.


Ja minä nautin joka työntövoiman, joka tuo mahtava ori teki melallaan pepussani. Pete alkoi kasvaa nopeammin liikkeitä ja pian määrä eläimen. Pian hän kuitenkin alkoi näkyä merkkejä orgasmin ja tuli sisälle minulle voimaa. Hitaasti hän vetäytyi minusta ja hänen kukko tuli ulos. Perseeseen oli vuotaa hieman spermaa sängylle, mutta se ei haitannut. Olimme molemmat hengästynyt, ja luomme vierekkäin sängyllä. En ollut vieläkään saanut, joten Pete hoiti sen nopeasti tarkkaillaan. Sinä iltana yritimme vielä monissa eri asennoissa, kuten takaisin, ja ratsastusta, mikä on edelleen suosikkini.


Olemme suunnitelleet
Pete edes yritä kolmenkimppaa, mutta toistaiseksi emme ole vaivautunut ostamaan kolmas mies. Nautimme erittäin kaksistaankin. Lelut ja tarvikkeet, olemme saaneet aina kun on ollut rahaa, ja minä olen hänen oma pieni “tytön” vieläkin. ,)

Leave a Reply

