noona 2

Noona oli tullut minulle Helsinkiin ja käveli ympäriinsä etsien paikoista, joissa hän halusi mennä, Noona et ollut käynyt Helsingissä kuin lapsi. Eläintarha et al. Basic Nähtävyydet, Lintsille hän ei edes halua. Menimme syömään ja kun otin lasillisen viiniä ruoan kanssa molemmilla oli mukava rento olo, mutta kun menimme metrolla asuntooni matkan aikana pari nuorta kaveria pelit suunsa kun istuimme vierekkäin Noonan. On vaarin tehnyt luottokortti liha letkautti toinen kaveri, minulla ei ole aikaa sanoa mitään, kun Noona nousi ja paiskasi miehen poskelle, ja sanoi, kuuntele kakara SÄ tuskin kukaan teistä voisi jopa kortillas’d olla miljoonia, nyt anteeksi ja heti. Poika oli todella sekava ja sanoi, anteeksi, mutta se lipsahti, sanoin vielä, että se voi olla parasta, että oppimisen tavat ennen kuin joutuu vaikeuksiin.



Kaverit olivat hämillään ja lähti hyvin seuraavalle asemalle, ja ollut mukana nimittelyä. Saimme minun asemalle, ja kävelimme käsi kädessä kohti minun huoneistoja kun työkaveri tuli vaimonsa ja oli hämmentynyt näköinen mutta tervehti, ja pysähdyimme hetkeksi puhua. Esittelin heille, Noonan ja työkaveri itsensä ja vaimonsa, en välitä jos he ovat selvästi ikäero vaivautunut, kun se tuli nimenä seurustella. Hyvin moikattiin ja matka jatkui, Noona sanoikin kun saimme kauempana, mitähän noikin ajatteli kun olivat kuin postitse niellä kuultuaan seurustelun. Sama ajatus, mitä se on, mutta postitse, nieleminen, puhuminen, “d luultavasti vain mukavaa, jos liityn saan kokea miltä tuntuu kun napa” niellä “. Noona naurahti ja sanoi, varmasti saat.



Meillä tuli kotiini ja kun saimme Noona heti avasi housuni ja putosi nilkkoihin ja kukko suussa oli jo polvillaan edessäni Noona. Miten ihanasti hän hyväili kaluni, polvet petti teit niin hyvä. Huokaisin piste tulee olemaan, jos jatkat, Noona anna mennä, ja nousi niin, että olen voinut riisua hänet. Hänen ruumiinsa oli kyllä ​​niin kaunis, että vaikka näky saa pallot kutisemaan. Otin pois vaatteeni, ja myös jäi myttyyn eteiseen kun menimme makuuhuoneeseen, suuteli ja petted pitkään kun Noona sanoi. Nuolla minua taas, otin hänet makaamaan päälle hänen pillua vasten kasvojani ja Noona tuli jälleen ottaa minun kukko hänen suuhunsa. Hän ynisi tyytyväisenä kun nuolet reisien sisäpinnan häpyhuulten ja klitoriksen siirretty, käsi hyväili takana pakarat ja rinnat välillä sormet olivat nuollessani pillua klitoris. Noona nuolaisi ja imi kaluni joka alkoi olla laukeamaisillaan, sanoin en pidä vähän taukoa niin saat kohta sisälläsi. Hän istui hajareisin naamani huokaisi ja kiemurteli kun klitoris imi ja joivat pillua limaa, Noona tuli melko villi hip pitämällä wiggled hänen kielensä vastaan. Klitoris oli turvonnut ja Noona voihki ja putosi kontalleen sanoen nyt ei heti ota minut takaisin. Menin polvilleen hänen taakseen ja työnsi kaluni kova, mutta valitti General, Noona vatkasi lonkat minua vastaan ​​ooooooo oooooooo ihaaanaaa purkesi huuliaan.



Lipsumisia klitoris ja sormi Noona vaikeroi ja meni pois, työnsin kaluni pitkään ja hänen kaunis pillua orgasmi oli raju, kun spermani alkoivat tulvia Noonan. Vain muutama työntö ja olimme saaneet tyydyttää toisiaan, ja kun kaluni liukuu Noonan ihana pillu spermaa virtasi norona ja tuli sängylle paikkoja. Noona rullattu selällään kysyi imaisemaan spermaa pillustaan ​​ja hän halusi ne suuhunsa.



Kun suutelimme annoin sperman Noonan suussa hän ahneesti nielaisi sen, niin kirkkaat silmät katseli minua hymyillen sanoi: Kiitos ihana rakastelu, olen kaivannut sinua ja odottanut tätä hetkeä kun tyydytä minua ja olet aina niin ihanaa, kun annat minulle nauttia pitkään ja vasta kun saan orgasmin olet todella valmis käyttöön. Kyllä kai se on ikä, joka on opetettu olemaan rauhassa, ja voin ihan hyvin pitämään omaa orgasmia, mutta se ei aina onnistu, kun intohimot ovat kovaa mullakin ja kun olet päälle minun kukko sisääsi en voi hallita, mutta cum nopeasti. Tiedäthän, että kun osaamme puhua avoimesti New world shadow.



Noona meni käymään vessassa ja olin löhöilyyn ihastuvat hyvä läsnäoloa. Kun hän tuli takaisin, hän hiipi päälle hiveli veltto mulkku ja suuteli minua, painamalla Noonan yritys pakarat ja lipsuttelin sormi pillua. Se oli pesty mutta kasteli melkein heti kun sormet kysyi hänen huulensa ja klitoris, kaluni oli jo parantunut, kun Noona alkoi ottaa sen sisälle. Hän istui minuun, ja olen voinut hyväillä hänen kaunis rinrtoja jos nännit olivat pystyssä, otin kiinni lantion mutta Noona kysyi: Haluan tehdä sen sinulle, nauttia rauhasta ja hiljaisuudesta. Hän kiemurteli ja oli nostamassa itseään välillä lay rintaani vasten, ja vei minut sisälle tilaamista tahtiin, syyttely jo levinnyt lantion kuumotuksen ja ujutin sormen Noonan klitoris, löytyy yhteinen rytmi ja olimme molemmat noin orgasmin kun tahtimme oli niin kova, että sänky nirskahteli tuli minulle kuin hyökyaalto mahtava orgasmi.



Noona oli myös kahdessa romahti yli ylävartalon herätti jälleen ja huusi, ooooiiii oooii, retkahtaen veltolta minua. Luomme pitkä munaa pysyessä Noonassa ja hän sanoi, se tuntuu niin ihana vaikka kalu on jo löysätty pysyä edelleen näin, haluan tuntea sinut sisälläni pitkään. Vedin peiton päälle ja uni voitti meidät, oli mennyt ehkä tunti kun heräsin ja avasi silmänsä Noonakin aina ollut kaunis hymy kasvoillaan, kun hän katsoi minua. Haluatko mennä pesulle, kysyin lady jos voisin olla Vai jotain muuta? Noona naurahti ja sanoi, jos olen rouva niin missä on renkaat, sanoin se tuntuu niin oudolta sanoa, mutta nainen Noona katsoi syvälle silmiini ja toistuva, missä on renkaat?



Olin aika hämmästynyt, kun Noona kysyi niin vakava ilme ja selvästi odottaa vastausta. Tuotiin kosinta todella? Se oli, en halua mitään pojan puoliso, haluaisin kutsua sinut ihanan kypsä mies. Noona rakastan kun olet minun ikäiseni, olen jo eläkeiässä, ja olen kokenut eron tämä on tehnyt minulle niin ajanvarauksia. Noona katseli kyynelsilmin, sanoen, älä huolehdi minusta, olen tosissani. Toki, olet unelma mutta on paljon asioita, sinun täytyy selvittää, jos me todella mennä naimisiin, tiedät sen. Ymmärrän tietysti, mutta halusin tietää huolitko sinut vaimokseni, jos asiat menevät todella oikeassa. No, haluan pyytää teitä vaimokseni, mutta vie aikaa ja nähdä mitä elämä tuo. Lisäksi voit itse tehdä kohtaat elämässäsi prinssi “iästä”, vaikka huomenna.



Noona hänen kielensä ja sanoi: Se on sinulle, prinssi. Miehet nousi ja meni suihkuun, se oli kiva pestä Noona perusteellisesti itsekkin kun sain sama “palvelu”. Kun olimme kuivateltu Noonan otti syliini ja suutelimme, kannoin hänet selällään pöydällä keittiö counter avasin reidet ja nuolet Piki suukkoja pillua silloin tällöin suudella suulle ja imevät nännejä. Noonan hengitys kiihtyi, ja kun aloin nuolla klitoris hän valitti, sanoi rouva haluaa enemmän. Hivelin käden ja kielen tiimityö Noonaa niin kauan, että hän oli jo niin märkä ja kun sain kaluni vielä jopa työnnyin häntä nostamalla jalat olkapäilleni ja Noona sai orgasmin pari push sitten, olen jopa seisoi lakko kesti pitkään aika ennen tuttu tunne levisi lantio, ja antoi jäänteitä mitä minulla oli palleissani jäljellä voihkien laukesin “lady” tyydyttyneet pillua. Olimme onnellisia ja päätimme antaa sille aikaa, ja olla liian hätäisesti, koska suhteemme toimimaan mukavuutta. Anna palautetta kiinnostaa edelleen ??

Leave a Reply

