terhi

Olimme olleet kollegani Terhi kanssa noin. 10 vuotta läheisiä kumppaneita, ilman seurustelua mutta usein elämässämme jaoimme ilot ja surut, kemiat sopivat yhteen, ja olemme molemmat vaikea puhua. Kun Terhi tuli toimistooni ja kysyi onko aikaa jutella? Sain juuri tarinan faxattua joten olin vapaa. Terhi sanoi, nyt en toimi asioita, mutta minulla on ongelma ja et ehkä voit auttaa. Hän oli pitkään ollut “huono” suhteessa common law aviomies, olen joskus ollut tarinoita Terhi hänen suhteen ongelmia, jotka olivat nyt saaneet aikakausi, joka ei voi enää jatkua. Terhi sanoi, että hänen miehensä lyö häntä melkein joka ilta, ja niiden panos vaikka aikuinen tytär pelkää “isä” !! Terhi muuten saanut adoptiovanhemmat tyttärensä ensimmäisen miehensä kanssa 19 vuotta sitten. Kysyin, oletko ottanut yhteyttä viranomaisiin?



Terhi sanoi hän pelkäsi liikaa common law miehensä oli uhannut kurittaa vaikka tyttäret sanoo Terhi asioihin viranomaisille. Sanoin Terhi, että minulla on tilava talo, joka riittää tarvittaessa “suojella” hänelle ja hänen tyttärensä. Kuten istuu Terhi päätti, että hän ja hänen tyttärensä kerätä tavaransa ja tule luokseni (katoksessa). Kaikki tapahtui äkkiä, ja oli jo mielessäni, että nyt ihmettelen jos kaikki viisaat kun hetken mielijohteesta ehdotin Terhi maahanmuuttoa. Sinä iltana, Terhi oli sanonut avopuoliso, että nyt on mitta täynnä ja he menevät ulos jatkuvan väkivallan orjuuden. Avoliitossa oli kumma rauhallinen ja sanoi, olen tekemässä on pitkään ollut todellinen nainen kainalossaan, kun olen “kyliä” käynyt. Joten, heittää pois heti, asunto on vuokrattu minua niin en estä kahta riesa häipyminen! Terhi ja Satu kerännyt tarvittavat tavarat mukaan ja niin oli auki, lue umpiliitto yli. Terhi tuli tyttärensä kanssa kotiini, ja autoin kuljettaa viisi matkalaukkua, jossa he olivat poistaminen ajoneuvon.


Ja minä olen eronnut yli kymmenen vuotta sitten ja asui yksin siitä lähtien, joten se oli aika outoa, kun talo oli jälleen väkeä. En ollut alkanut uusi vakituista suhdetta kaksi uutta “yritystä” oli mennyt päin seiniä. Terhi hoiti asiansa ex-miehensä kanssa selkeät, ja nyt olemme rauhassa tottua uuteen tilanteeseen. Hänen tyttärensä oli aluksi melko ujo ja pelokas, kun se oli kai kärsinyt jatkuvassa pelossa. Aika kului ja meistä tuli tottuneita toisiinsa ja kaikki olemme eläneet perheenä, sillä erotuksella, että meillä oli selkeät rajat, Terhi ja Satu asui yksin yläkerrassa, ja pidän. Äkilliset ja luultavasti oudostakin järjestelyt voit olla mitä haluat, olimme tyytyväisiä.



Satu alkoi syksyllä ammattiopintojen lukiossa ja Toki hän oli oppinut ikäviä kuiskaamalla, että on hänen orpo pentu joka tiettävästi on aina ollut pelkkä heittoriepu elämässään. Kun saimme tietää Terhi kanssa niitä asioita, otimme yhteyttä koulun rehtori, ja hän jämptinä nainen otti ohjakset ja kiusaaminen pysähtyi kuin veitsellä leikata, nyt Satu oli vapaa lähtemään kouluun, ja tulokset osoittivat, että elämä hymyili. Työmme tiedetään meidän Terhi kanssa elää yhdessä ja kukaan ilman mitään siitä, toi kissa pöydälle. Asuimme ja olimme siksi “rekonstruoitu”, mutta mitään seksuaalista yhteyshenkilö ei ole Terhi meillä ei ole ollut kanssa Sadun. No, että vaikka vapaa ihmetystä aihe, mutta sitten se vain meni useita kuukausia. Kerran jäin kahden päivän ylitöitä ilmaiseksi, ja otin takaisin unen puute nukkumalla hyvin osaksi alkuaikoina, Terhi oli mennyt töihin ja kouluun satu, tai niin luulin.



Olin boxereissani kun kävelin suihkuun ja nautin vapaudesta, kun olin puhdas kuin “kitisevä” Menin keittiöön aamiaiselle, vähän hätkähdytti kun Terhi oli tullut kotiin ja oli myös keittiössä. Kysyin Terhiltä miksi olet tällä hetkellä kotona, ja hän sanoi, että oli jotenkin, mutta tuntui, että nyt hän jättää myös silloin, kun elämä oli asettunut raiteilleen. Olin vain yllään kylpytakki, ja kun kerroin Terhi että pukeutumiseen ennen kuin menen “aamiainen”, hän sanoi älä välitä, ota rennosti ja mennä pöytään, teen teetä ja voileipiä. Näin se sitten söimme ja joimme, Terhi aloitti sanomalla, kuinka kiitollisia he ovat sadun kanssa, kun he saivat tulla luokseni asumaan. Samalla, Terhi sanoi olevansa tyytyväinen, kun annoin heille tottua uuteen elämään ilman väkivaltaa, jota en tiennyt mitään muuta vastausta kuin olit rohkea ja viisas kun otit sen kurjuuden elämässäsi, kun hyvissä Tietenkin. No, he puhuivat näistä ja Terhi oli hieman punakka posket, kun hän sanoi, oletko kyllästynyt naisiin, kun et ole koskaan mitään viitteitä siitä, että olet kiinnostunut “siinä mielessä”, hän !! Vastasin, että kun sanot sen suoraan, kyllä ​​minulla on monta kertaa ennen yhteisasumistamme salaa haaveillut sinusta, mutta nyt en halua sinun olla häiriintynyt millään tavalla kun sinulla luultavasti aivan liikaa häirintää ex teidän suhteeseen.



Terhi tuli viereeni ja tarttui käteeni, laittoi sen jalat sanojen: Nyt osaat Uneksin sinusta, hän oli aivan märkä, ja kun hivelin hänen reidet sisäpinta ja sormen pikkuhousujen suojaa klitoris, sanoin, en halua olla hyvä käyttäjä, joka Terhi ei edes vastannut vaan otti munaa ja hyväili sitä, mikä aiheuttaa sen turvota täyteen erektio, avasin terhin hame sivuvetarin ja hän astui ulos hameestaan , mikä ihana näky valkoinen remmi ja valkoiset sukat StayUp, hän avasi paitansa, ja kyllä ​​näkymät olivat unelmat paratiisi. Valkoinen pitsi yksityiskohtia rintaliivit oli juuri ja juuri riittävä mitat rintojen suoja, Terhi avasin kaapu ja istui syliini, suuteli ja hyväili toisiaan, ja kun hän nousi hieman ja erosimme hänen pikkuhousut haarustaa hän kirjaimellisesti istui kaluuni, suudella oli villi ja kiimainen täytettyjä keittiö, Terhi nousi ja laski itsensä tukeutuen kätensä minun hartiat, hän katsoi minua silmiin ja huudahti, LOVE, samalla puristi hänen pillua noin kovaa munaa ja sitten kun hän “lauloi” ja sai orgasmin.



En ollut lauennut, mutta yllätyksekseni olin täysin hyvässä kunnossa jatkoa, nostin Terhiä hieman ja oli maiskahdus kun kova kalu tuli ulos hänen kunniakas pillustaan. Käännyin häntä pöytää vasten ja hän kumartui eteenpäin, tarjoten rehevän seksikäs pyllynsä valmis, vedin hänen pikkuhousut sivuun ja märkä-iso-häpyhuulinen pillu odottamassa munaa, ohjasin kaluni ja samalla hivelin klitorista aiheuttaen Terhi huohotti raskaasti, hän puski vastaan ​​kiihkeästi kun työnsin kaluni hänen pillua, hän huudahti, Rauno työnnä vielä Tulen taas, olin villi kiima ja työnnä lantiota kunnes sain kaluni tuli virtaa sperma Terhi pillu , hän oli saanut sormi ja munaa yhteistyötä itsensä melkein meni ruuhka-ja kiljahtaen pillua puristimet kullistani irti. Olimme sisäkkäin pitkään, ja lopulta kutistuessaan kaluni ulos lurpsahti Terhistä, sperma alkoi virrata Piki Terhi kaunis reidet ja kyllä ​​minun reidet olivat spermalaikuilla että virrannut hiljaa alas. Terhi nousi pöydältä ja sanoi Rauno olet tehnyt hyvää, olen onnellinen ja rakastunut sinuun, pistin käteni Terhi posket suuteli ja sanoin myös, rakastin häntä. Menimme makuuhuoneeseen ja sanoin Terhi, olet kaunis ja seksikäs nainen. Terhi on rehevä, ei rasvaa, mutta kaunis leveä muodokas lantio ja suuret kiinteät rinnat, kapea vyötärö, ja mitä jalat, kasvot hoikka ja kaunis. Olimme sängyssä reunalla ja aloin riisuutumaan Terhi rintaliivit, sieltä tuli ulos kauniit rinnat pystyt nännit jotka odottivat hyväilee, pikkuhousut olivat nyt jäädä pitämään spermoja kuuluu, hyvin, melko Marathan pikkuhousut olivat niin kyllä ​​ne oli spermaa runsaasti, ja tietenkin, Terhi pillua “nektaria”.



Menin alas ja kysyi Terhi päälle makaamaan niin, että pystyin vapaasti nuolla pillua ja sormella avustamalla klitoris hiljaa hivellen, Terhi hyväili kaluni ja sanoi, ihanan iso kalu kuin tein, työskennellyt lonkat rytmisesti kohti kielen että vetänyt välillä klitoris välillä spermaista pillua, kun otin klitoriksen imua varovasti nuolee samalla se on kieli, jossa kärki kevyesti ja samalla sormi etsii Terhi pillua herkin kohta, hän tuli hyvin villi ja huudahti: Rauno Jatka näin hyvä, annoin Terhi kaikki kiintymystä kielen ja sormet, ja sitähän Terhi tavoite orgasmin vavisuttaessa hänen ruumiinsa, hän oli kierähtämäisillään jo ulottumattomissa kieleni, kaksi kädet lantiolla melko voimakkaasti sopusoinnussa klitoris ja jatkoin nuolla pillua, hän vaikeroi ja vinkui: En ota enempää Olen niin täysin tyytyväinen, en ole koskaan kokenut niin ihana rakastelu. Rauno olet parasta nainen voi saada, hän kääntyi ja tuli minun vereni tulla kääritty minua, ja silitti hiukset rintaani ja nukahti.



Olin myös todella nukahtanut, kun heräsin onnellinen huutaminen, äiti olet kotona? Satu oli tullut koulusta ja löysi äitinsä auto pihalla, ja siksi hooting Terhiä. Terhi myös heräsi ja huusi: Satu kulta Rauno äiti on huoneessa ja me olemme. Minulla oli nenäliina laatikko yöpöytä ja raikastavat toisilleen, mitä pystyimme tuossa tilanteessa. Pukeutui ja meni satu, joka oli tietenkin kokispullon otettu pois jääkaapista ja kaatoi iso lasi puoliksi täynnä. Hän katsoi meitä hieman hämmentynyt, koska enemmän kuin me Terhi kanssa ollut koskaan ennen tullut huoneeseen. Terhi satu katsoi silmiin ja kysyi: Satu oletko onnellinen täällä? Satu otti äitinsä kaulasta ylös ja vastasi: riemuissaan, sitten hän katsoi minua ja kysyi, Rauno saanko kutsua sinua isä? oli lähes itkuun ja otin Terhi ja Sadun omaksua sanoen: ‘Minä olen sinun isäsi, jos niin haluavat, ja Terhi kyynelsilmin näytti Saga, syleilivät toisiaan pitkään ja nautti yhteistä onnenhetkestämme. Terhi sanoi Satu nyt, okei olet uusi järjestely niin, että saat huoneen emme ole täysin itsellesi? Satu hymyili ja sanoi: Arvasin, että kysyt, minä itse asiassa olen ollut noin tunnin kotona, enkä häiritse näppäile asioihin.



Kun tulin kotiin ensimmäisen kerran kuulin “ääniä”, ja itse asiassa se ei ollut arvailun paikka, vaikka et vielä tunne tasa-arvokysymyksiin, vaikka minulla on ollut poikaystävä viikon ja minä olisi tyytyväinen, jos hän saa tulla käymään äitini ja isäni. Satu, sanoimme yhteen ääneen, miten me mielellämme poikaystäväsi, voit sanoa, että hän on tervetullut kotiin. Terhi sanoi, Satu nyt aiomme Rauno suihku ja voimme alkaa järjestämään uuden asuntopolitiikka. Satu vielä halasi meitä molempia, ja meni yläkertaan. Terhi ja minä kun me pestä suihkussa toisiaan, ja Terhi otti minun kukko suuhun ja pallot, painamalla niitä kevyesti sai minut laukeamaan hänen hyväilee suussa, kun olin toipunut suutelimme ja sain osan spermastani minun suu oli Terhi elfin “pelastuu”. Meillä kuivataan toisiamme ja suutelimme, ja sitten olikin aika mennä mennä nauttimaan “muutohommista” !!! Seuraava yö meni kietoutuvat toisiinsa, ja niitä voidaan joutua tunnustamaan, että Terhi oli laittaa valkoinen silkki alusvaatteet ylleen, ja sormet olivat ensimmäinen hivelemässä rinnat, kohti makea kostea pillua. Mutta se ja loput seuraa. Anna meille palautetta, olisi kiva kuulla, mitä herkkua. net lukijat / kirjoittajat pitivät kijoituksestani. Tarinani osa asui elämäämme. kiitos jo nyt mahdollista palautteesta.

Leave a Reply

